Wysyłka i dostawa

Formy dostawy

Zamówienia wysyłamy kurierem GLS. Przesyłki wysyłane są do 24 godzin po zamówieniu a dostarczane są z reguły na drugi dzień po nadaniu przez na przesyłki.

Aktualny czas realizacji zamówienia jest podany na karcie produktu.

Koszty wysyłki 

  • Przesyłka kurierska przedpłacona – koszt wysyłki paczki to 19,50 zł.
  • Przesyłka kurierska za pobraniem – koszt wysyłki paczki to 26 zł.

Koszt wysyłki zależy od wybranej przez Ciebie opcji płatności oraz ilości zamówionych roślin i wartości zamówienia. W jednej przesyłce jest możliwość wysłania do 25 szt. drzewek.

Przy zamówieniu większej ilość drzewek koszt wysyłki jest podwyższony o koszt następnej paczki. Koszty dostawy sprawdzisz w koszyku po dodaniu produktów.

Darmowa dostawa 

Zamówienia złożone na kwotę powyżej 300 zł dostarczamy do Ciebie za darmo.

Kiedy wysyłamy rośliny

Rośliny wysyłamy od poniedziałku do piątku w miesiącach: od marca do maja i od września do listopada.

  • Wiosna – wysyłkę rozpoczynamy od 15 marca i kończymy w maju.
  • Jesień – wysyłkę rozpoczynamy w momencie gdy rośliny wstrzymały wegetację i nastąpiło opadanie liści tj. od 15 października i kończymy w listopadzie.

Ostateczny termin wysyłki uzależniony jest od aktualnych warunków pogodowych. W przypadku przedłużającej się zimy, mrozu, opadów deszczu, śniegu zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji. W związku z pełnią sezonu czas ten może się wydłużyć o 7-14dni roboczych w przypadku np. złej pogody (deszcz, śnieg).

Jak pakowane są sadzonki 

Drzewka są tak spakowane i zabezpieczone na czas podróży aby dotarły do Ciebie w stanie nie naruszonym z mokrym zabezpieczonym korzeniem. 

Drzewa i krzewy owocowe kopane z gruntu wysyłane są z gołym zabezpieczonym wilgotnym korzeniem. Sposób ten pozwala zupełnie bezpieczny transport i dostarczenie roślin w doskonałym stanie wykluczając przeschnięcie korzeni w czasie transportu. 

Rośliny w czasie wczesnowiosennym i późnojesiennym są przycięte i wysyłane w stanie bezlistnym.

Bezpieczna paczka

Sklep bierze całkowitą odpowiedzialność za stan roślin i ewentualne ich uszkodzenie w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy najpierw zrobić zdjęcie paczki następnie otworzyć ją przy kurierze zrobić zdjęcie zawartości i spisać protokół uszkodzenia. Całość dokumentacji przesłać drogą e-mail.

Sklep nie bierze odpowiedzialności za stan roślin spowodowany wydłużoną dostawą z winy klienta.