Wysyłka i dostawa
Formy dostawy
Zamówienia wysyłamy kurierem GLS. Przesyłki wysyłane są do 24 godzin po zamówieniu a dostarczane są z reguły na drugi dzień po nadaniu przez na przesyłki. Paczki nadajemy od poniedziałku do czwartku, aby rośliny nie utknęły w weekend na sortowni.
Przewidywany czas realizacji zamówienia jest podany na karcie produktu.
Koszty wysyłki
Koszt wysyłki zależy od wybranej przez Ciebie opcji płatności oraz ilości zamówionych roślin i wartości zamówienia. W jednej przesyłce jest możliwość wysłania do 25 szt. drzewek. Przy zamówieniu większej ilość drzewek koszt wysyłki jest podwyższony o koszt następnej paczki. Koszty dostawy sprawdzisz w koszyku po dodaniu produktów.
Wysyłka na terenie Polski
- Przesyłka kurierska przedpłacona – koszt wysyłki paczki to 19,50 zł.
- Przesyłka kurierska za pobraniem – koszt wysyłki paczki to 26 zł.
Wysyłka do krajów EU
- Przesyłka kurierska przedpłacona – koszt wysyłki paczki to 46 zł.
Darmowa dostawa
Zamówienia złożone na kwotę powyżej 300 zł dostarczamy do Ciebie za darmo.
Kiedy wysyłamy rośliny
Rośliny wysyłamy od poniedziałku do piątku w miesiącach: od marca do maja i od września do listopada.
- Wiosna – wysyłkę rozpoczynamy od 15 marca i kończymy w maju.
- Jesień – wysyłkę rozpoczynamy w momencie gdy rośliny wstrzymały wegetację i nastąpiło opadanie liści tj. od 15 października i kończymy w listopadzie.
Ostateczny termin wysyłki uzależniony jest od aktualnych warunków pogodowych. W przypadku przedłużającej się zimy, mrozu, opadów deszczu, śniegu zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji. W związku z pełnią sezonu czas ten może się wydłużyć o 7-14 dni roboczych w przypadku np. złej pogody (deszcz, śnieg).
Jak pakowane są sadzonki
Drzewka są tak spakowane i zabezpieczone na czas podróży aby dotarły do Ciebie w stanie nie naruszonym z mokrym zabezpieczonym korzeniem.
Drzewa i krzewy owocowe kopane z gruntu wysyłane są z gołym zabezpieczonym wilgotnym korzeniem. Sposób ten pozwala zupełnie bezpieczny transport i dostarczenie roślin w doskonałym stanie wykluczając przeschnięcie korzeni w czasie transportu.
Rośliny w czasie wczesnowiosennym i późnojesiennym są przycięte i wysyłane w stanie bezlistnym.
Bezpieczna paczka
Sklep bierze całkowitą odpowiedzialność za stan roślin i ewentualne ich uszkodzenie w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy najpierw zrobić zdjęcie paczki następnie otworzyć ją przy kurierze zrobić zdjęcie zawartości i spisać protokół uszkodzenia. Całość dokumentacji przesłać drogą e-mail.
Sklep nie bierze odpowiedzialności za stan roślin spowodowany wydłużoną dostawą z winy klienta.